onsdag 31 augusti 2011

Helt färdig....

Idag har jag verkligen tränat som en tok. Det blev nog lite mycket igentligen för nu känner jag mig helt mosig. Började med att springa 10,5km in till Friskis, där mötte syrran upp och vi körde ett gymmpass inriktat på ben i 1h och 10 min. Därefter var jag tvungen att springa minst 4km så jag skulle klara av utmaningen på jogg.se ang att springa 25 min i Juli/Augusti. Jag sa till min systet att släppa av mig ca 4 km från hemmet då hon väldigt förnuftigt säger - Du har ju inga reflexer och det är mörkt. Ja det hade hon fan rätt i. Jag började springa men det var lite läskigt då jag insåg att bilarna inte såg mig. MEN pappa kom på ensnilleblixt. I min nya HTC desire finns en app som gör att blixten i telefonen fungerar som en ficklampa,så jag sprang med telefonen som ficklampa och varenda bil såg mig på flera 100 m avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar