torsdag 18 augusti 2011

Friskis igår och cykling idag.

Var på friskis igårigen med min lillasyster. Hon har blivit inspirerad av mitt tränande (inbillar jag mig) ialla fall. Jag körde 5km löparband med stigande fart från 5:45, 5:30,5:15,5:00,4:45.10 km cykel och 2 km rodd. Var helt genomsvettig efter passet så det kändes rikttgt skönt. Hoppas syrran hänger med lite oftare så blir det ju av att man går på gymmet också.
Idag var tanken att jag skulle hänga med på triathlon träning men min störste grabb kom inte hem i tid så jag hade ingen barnvakt till den minste så det fick bli cykling lite senare istället. 28 km i ca 25,26/km i timmen. Inget uberpass utan mera ett "köra i genom så det blir gjort pass" . Har lite mindre ont i röven idag,  köpte ett gelöverdrag till sadlen istället för cykelbyxor på Ullared sist jag var där. Tror faktiskt att det gjorde lite nytta. I morgon blir det intevall med jobbarkompisarna och i helgen långpass. Nu jäklar börjar det likna något igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar