tisdag 23 augusti 2011

Djävla Claes Åkesson....:

Jag skulle ju köra 12 km lugn distans idag. Istället blev det 9 km tempo och 2 km nerjogg. Bestämde mig efter 2 km att dra på...hörde Claes Åkessons röst - Sluta slöjogga, det ska fan kosta att träna och bli snabb. Träna är inget för mjukisar så dra på för helvete. Nåt i den stilen predikar ju vår käre Åkesson och jag håller gärna med. Dock blir ju njutningspassen lite för få kanske men det är ju så in i helv. skönt efter ett pass som man tagit ut sig på. Nu är det riktigt gött, ätit lite pasta carbonara samt att jag bara är 6,8 km efter farthållaren i tävlingen runt Fuerteventura. Borde inte vara några som helst problem att klara 25 mil trots att jag inte kan räkna med  mina kilometer på löparbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar