onsdag 31 augusti 2011

14 km idag + gym 1 timma

Idag blir det hårdkörning igen. Ska luffsa 14 km idag tänkte jag i 5:30 - 6:00 tempo och sedan köra ett gympass på ca 1 timma. Förhoppningsvis kör min syster hem mig så jag slipper springa 13 km hem också annars blir det inte lätt kan jag säga. Springa hem från friskis kl 20:30 i mörkret lockar faktiskt inte alls.
Efter denna dagen så är det fullt fokus på Kretsloppet. har ju redan "fuskat" och kört igenom banan i rask fart 2 gånger men tänkte nog köra den ett par gånger till samt att jag ska gå och köpa mig ett pra riktiga racerskor. Det lutar åt Adidas Adizero PRO men jag har inte riktigt bestämt mig. Finns ju inget ställe i Borås där man kan testa skorna först utan man är hänvisad till Sportkedjorna och Fotriktigt. Sportkedjorna försöker bara lura på en typ asics-2160. Fotriktigt får man riktig bra service på, så dit vill jag inte gå om jag inte tänker köpa något. De har annars ett par skor i varje kategori att välja på men denna gången ska jag chansa och helt enkelt bestämma mig för vilka skor jag ska ha och sedan beställa från wiggle eller liknande. Storlek 42, halva priset, 4 dagar sedan har jag dom :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar