söndag 24 juli 2011

Uppladdningen inför GBG marathon kan börja.

Nu har jag bestämt mig. Det blir full satsning på GBG marathon om 3 månader. Ska köra efter 3:30 programmet på jogg.se och se hur långt det bär. Mitt primära mål blir att klara det under 4 timmar. Kanske får jag till och med min sambo i spåret. Hon överaskade mig idag och sa att hon tänkte följa med ut på någon runda nästa vecka. Hon börja väl få panik över att hon ska vara med i Kretsloppet och Tjejmilen och inte sprungit en meter i år :D. Kul är det ialla fall. Ska försöka vara snäll mot henne så kanske hon också blir biten. Det hade varit skitkul att ha med henne ibland. Det hade defenetivt underlättat mitt löparliv om hon var med på noterna lite...

Kretsloppet får helt enkeltbli vad det blir. Förhoppningsvis får jag lite bättre fart under fötterna med mängdträningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar