onsdag 29 juni 2011

Cykel hämtad men ingen våtdräkt.

Var och hämtade racerhojjen igår och lämnade in den på service och köpte skor,pump,extra slang + reperationssatts så nu är jag redo att dra ut på vägarna. Träningen den har än så länge lyst med sin frånvaro denna veckan. Kommit en en massa grejer i mellan så jag har inte varit hemma förrän 22:00 någon dag men idag ska jag ut. Blir till att testa cyklen någon mil och sedan lite kort snabba intervaller inför Trosaloppen. Har inga förhoppningar alls att prestera på Fredag men jag ska sattsa på ligga på ca 5/km gärna lite under men kommer jag i mål på under 45min så får jag vara nöjd.

I morgon börjar för övrig europa-spelet för Elfsborg. Ska bli roligt att se Haglund lufta hela bänken och jag förväntar mig minst 3 måls seger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar