onsdag 11 maj 2011

Osteopaten för andra gången..

Var hos Osteopaten för andra gången idag. Någonting rätt måste hon göra med tanke på att ljumsken är helt ok igen och att även knäna är mycket bättre. Hon har konstaterat att min höftböjare är för kort på ena sidan och att jag måste strecha ut denna  så jag inte belastar kroppen snett. Detta är grunden till mina knä och ljumsproblem. Hon trodde inte heller att det var höftkulan jag fått ont i nu utan att det var just höftböjarmusklen som går precis där jag har ont när jag sprnger länge och snabbt. Jag har ialla fall beslutat att lyssna på henne och göra alla övningar och strechprogram ett tag nu. Känns riktigt gött att jag tog tag i denna problematiken INNAN något hände samt att nu känns det som jag verkligen ligger på topp gällande förberedelser. Inte mycket jag kan fixa till mer nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar