lördag 21 maj 2011

10 månader träning.

Känns som jag kastat bort 10 månaders träning. Det var ju idag allt skulle ut, idag skulle jag ju få kvitto på att allt slit skulle betala sig. Jävla skitlopp. Jag måste leta upp en tävling snarast så jag vet om jag är en total sopa eller om det bara var en sådan dag då kroppen inte svarade. HATA GÖTEBORG. Djävla skitfotboll och skitstad. Det enda den staden har att komma med är Lisseberg, ett djävla tivoli med skithöga attraktioner som man blir rädd av bara av att titta på, återigen bra jobbat Göteborg!

3 kommentarer:

  1. Det är bara att bryta ihop och komma igen... Vila några dagar och sätt upp ett nytt mål.

    SvaraRadera
  2. Tufft. Men du har ändå 10 månaders träning i kroppen. En träning du fortfarande har kvar i kroppen och har nytta av när du jobbar vidare mot nästa mål. Kan känna igen mig en hel del i din frustration över att resultaten inte kommer. Men jag lovar, det kommer.

    SvaraRadera
  3. Bara att bita ihop. Jag lovar dig att du har bättre tider i kroppen.

    SvaraRadera