tisdag 5 april 2011

Räknar som ett pucko..

8 km på 42-44 minuter stod det på schemat idag. Räknade snabbt ut att 5:30 blir perfekt på 42 min. Tyvärr så är det ju 5:30 fart perfekt för 44 minuter. Jag klarade ju gränsen men jag ville ju kört enligt den minsta tiden igentligen. Fan vilket mattegeni jag är. Får nog ta och straffa mig själv och köra plankan i 3 minuter ikväll istället.

Jag och pojkarna är faktiskt inne på 2:a veckan nu när det gäller "100 armhävningar på 6 veckor". Dom är riktigt duktiga och påminner gärna pappa om att -Nu ska vi köra arhävningar. :D

Känner mig i världens form just nu. Ingenting känns tungt.......kanske rödbetsjuicen som gör det sista. Tagit 1 dl fyra dagar i sträck nu. Ska göra ett ordentligt test på Torsdag och se hur snabbt det kan gå på 10 km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar