tisdag 19 april 2011

Hur enkelt är det ?

Väger nu ca 73 kg och ska gå ner till 69-70 kg till Gbg-varvet. Varför undrar ni. Jo jag vill kunna vända och vrida på varje detalj och komma fram till att jag kunde inte gjort något annorlunda för att prestera en så bra tid som möjligt. 3 kg gör ca 2,5 min på 21km och det är inte "kattpiss". Frågan är nu bara hur jag ska bära mig åt ? Jag har vägt ca 73 kg i 6 månader nu och har svårt att konmma under detta. Jag vill inte bara gå ner 3 kg i vätska utan det ska vara 3 kg rent fett. Enda vägen är förmodligen att köra på samma diet som jag gjorde när jag började gå ner.
Ta bort ALLT socker, ät egengjorda salladen bestående av, roccola, kassler,fetaost,tomat,gurka,paprika, olivolja och flingsalt. Denna salladen är helt sanslöst god. Skära ner ordentligt på kolydraterna.
Ett annat enkelt sätt vore att börja snusa igen, då går jag garanterat ner 3 kg men det känns inte riktigt att "dopa" sig :D

2 kommentarer:

  1. 3 kg fett från en normalviktig (gissar jag på...?) är tufft på 32 dagar. Ambitiös inställning. Men passa dig så du inte bryter ner kroppen i din strävan att bli lättare.

    SvaraRadera
  2. Jo det just det som jag är orolig för, att den dumma kroppen inte förstår vad den ska ta bort :D

    SvaraRadera