onsdag 6 april 2011

Fartlek

Kom iväg till GBG-varvsträningen efter lite strul idag. Var inte på toppenhumör när jag kom dit men det var trevligt folk där och så fort löpningen kom igång så var det dåliga humöret som bortblåst. Vi körde i ca 8km med 4 st fartökningar i ca 500m. Gick i helt ok tempo och det kändes riktigt gött efter fartökningarna. Vet inte riktigt ännu om jag ska vara med på långpassen på Söndagar. Ganska skönt att köra dessa själv och köra på hög musik i ipoden.

Försökte verkligen att komma upp för ett morgonpass idag. Var laddad som tusan ända tills jag fattade att det regnade ute, då la jag direkt och somnade om. Ska ge det en chans till i morgon. Vore finfint om jag kunde få till ett morgonpass åtminstone 2 gånger i veckan. Då hade jag hamnat på 7-8 mil i veckan. Det är ta mig fan EPIC :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar