torsdag 14 april 2011

En liten historia...

Hittade denna kanske sanna historia när jag slösurfade på lite olika bloggar:

Jag sitter mitt emot en mamma och hennes ca 7 åriga dotter på bussen Mamman sitter och äter Chicken nuggets och ungen käkar en hamburgare:
Dottern - Mamma, kan jag få en Nugget?
Mamman - Nej, du ville ha hamburgare sa du.
En tid går... De pratar om allt möjligt.
Dottern - Mamma, jag är mätt. Du kan ta resten av min hamburgare.
Mamman äter upp hamburgaren...
Dottern - Ååh, jag blev hungrig igen. Men vi kanske kan laga lite mat när vi kommer hem?
Mamman - Men vi hinner inte det.
Dottern - Hmm, men jag är så hungrig. Jag skulle tagit min hamburgare.
Mamman gör ett plågat ansiktsuttryck.
Mamman - Ja, ja, du får ta mina Nuggets.
Dottern - Tack!
7 år och redan en utmärkt social spelare som redan lyckats lägga in både dimridåer, dåligt samvete och en twist i sin arsenal. Hon kommer att bli en fruktansvärd fru i framtiden. Jag är imponerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar