torsdag 17 februari 2011

Tränat 7 dagar av 10

Nu är jag i full gång igen. Det har blivit mest 5 km rundor på löparbandet då 5 km är det mesta jag står ut med på bandet. Efter detta så blir det tröstlöst tråkigt. Igår sprang jag faktiskt 7 km men efter 5 km jogg så satte jag mig på cyklen i 4 km och sedan 2 km till. Börjar komma in i en riktigt bra träningsperiod nu. Inga skador och jag känner mig både frisk och stark. Det enda som är pest nu är att jag testade att springa 5 km på 5:30/km igår så jag skulle få en sluttid på 27:30. Detta klarade jag nästan, 27:35 slutade det på men det västa var att jag känner att detta var max jag orkar prestera. För 6 månader sedan hade jag ungefär samma tid fast utomhus. Ska inte dra för stora växlar av det ännu utan bara träna på tills det blir lite varmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar