fredag 17 december 2010

Nytt Personbästa efter juiceladdning

Sprang 10 km på 57:30 idag efter att laddat med rödbetsjuice i 3 dagar. Vet inte riktigt om det var en effekt av att jag laddat för turen i några dagar eller om det var juicen som gjorde något. Hur som helst så har det inte gjort min löpning sämre ialla fall :D. Känner mig mycket piggare och gladare så någonting i rödbetorna var nog bra ialla fall. Ska fortsätta att ta en liten dos varje dag någon vecka till för att se om det verkligen har något med hur man känner sig eller inte. Kanske har jag brist av något som finns i juicen som gör att man mår bättre eller så är det placebo för hela slanten.

Fattar inte hur jag ska orka springa 2,1 mil i samma fart som idag men det verkar ialla fall inte helt omöjligt längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar