måndag 20 december 2010

Intervallpass på Friskis

Det är väldigt moddigt ute nu och dåligt plogat så det fick bli Friskis och Svettis istället. Jag tycker verkligen det är pest att springa på löparband. Idag testade jag att springa lite intervall 4x300 m med 300 meters vila i mellan. Det var faktiskt mycket roligare än att bara lunka på i 5:45 tempo i 30 min. Det trista är att jag kan ju inte köra intervall varje gång jag är där så jag får se om det finns något mer att upptäcka på gymmet som kan hjälpa min löpning. Tanten hemma sa idag att hon vill inte ha någon tanig, senig, väderbiten gubbe med ett stort huvud så jag får väl gymma lite normalt också så jag lägger på mig några kilon på överkroppen :D Hon har nog lite rätt. Jag börjar bli lite tanig nu. 71 kilo är på gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar