måndag 6 december 2010

1 mil med jobbet och 2 mil i Söndags

Var ute med jobbet i Fredags och det gick riktigt åt helv. Efter 2 km hade jag puls på 180 sedan pendlade den mellan 180-190 de sista 8 kilometrarna. Jag var helt färdig när jag kom fram ca 5 min efter de andra.
efter att blivit knäckt på fredagen så var jag bara tvungen att göra något för självförtroendet så då blev det långlopp på söndagen istället.

Sprang 2 mil igår för första gången. Hade 165 i puls i stort sett hela vägen. Kändes riktigt bra trots att det snöande och låg snömodd hela vägen som jag halkade på. Var lite orolig att värken skulle bli värre i knäet men det har faktiskt blivit bättre konstigt nog. Känner inte av det alls i stort sett. Typiskt när jag beställt tid hos läkaren o allt :D. förmodligen var det bara överansträngning eller någon nerv som låg fel för det har blivit mycket bättre sedan jag gjort lite stretchövningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar