söndag 7 november 2010

Ute kl 08:30 14 km!!

Efter att ha satt klockan på 07:30 så kom jag ialla fall ut 08:30 idag och begav mig ut på 14 km. Det var en jättefin dag med strålande sol och 5 minus grader. Trots detta kändes kroppen helt sönder. Jag hade ont överallt kändes det som + att det gick långsamt. Tog en liten extra runda där jag brukar vända för att jag skulle komma upp i 15 km men det slutade med att jag gav upp ca 1 km hemmifrån och gick in på ICA maxi och köpte Nybakad italiensk lantbröd och Brämhults apelsinjuice istället. När jag kom hem så laddade jag upp skitrundan och såg till min stora förvåning att jag hade inte bara mycket lägre puls än vanligt jag hade dessutom sprungit snabbare än någonsin. Mycket märkligt men jag får väl ge mig själv en klapp på axlen och inspireras bara.
Ikväll är det avslutning på allsvenskan. Eleganterna möter GAIS. Vi kommer garanterat få stryk, jag har inte ord för hur besviken jag är på Elfsborg detta året. Enda trösten är väl att vi ialla fall inte krigar runt nerflyttningsstrecket som för ett par år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar